• Home
  • Academy
    • Party bedrijf starten
    • Prijzen berekenen
    • Offertes opstellen
    • Gratis webinars
    • Recensies
  • Blog
  • Shop
  • Over
  • Log in
0

Eerste Hulp bij Party Planning

  • Home
  • Academy
    • Party bedrijf starten
    • Prijzen berekenen
    • Offertes opstellen
    • Gratis webinars
    • Recensies
  • Blog
  • Shop
  • Over
  • Log in

Privacybeleid

Privacybeleid-EHBPDownload

Dit document licht het Privacybeleid van Eerste Hulp bij Party Planning toe. De termen ‘wij’ en ‘ons’ verwijzen naar Eerste Hulp bij Party Planning. 

Bedrijfsnaam: Eerste Hulp bij Party Planning

KvK: 64405672

Adres: Slagturverstraat 35, 2645 KB Delfgauw, Nederland.

Over jouw privacy

Wij nemen het beschermen van vertrouwelijke informatie en jouw persoonsgegevens serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten en bezoekers van de website weten wat er met hun gegevens gebeurt.

1. Wij gaan vertrouwelijk met jouw gegevens om en gebruiken deze alleen voor specifieke doeleinden of voor de duur van de overeenkomst of opdracht. 

2. Ons privacybeleid voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die op 25 mei 2018 in werking is getreden. 

3. De wet verplicht ons om bezoekers en klanten te informeren over hun privacyrechten. In dit document leggen wij uit wat er met jouw gegevens gebeurt. Meer informatie over jouw rechten vind je op https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/.

4. Behalve voor de doelen zoals hieronder beschreven, worden jouw persoonsgegevens niet gedeeld met of verkocht aan derden. Lees hieronder meer over wat wij met jouw gegevens doen.

Welke gegevens wij verzamelen en waarom

De wet verplicht ons om duidelijk aan te geven welke gegevens wij verzamelen en waarom. Eerste Hulp bij Party Planning verzamelt gegevens op basis van de grondslag ‘overeenkomst’, ‘toestemming’ en ‘wettelijke verplichting’. Als het niet meer relevant is om bepaalde gegevens te verzamelen, stoppen wij daar direct mee. Mocht het nodig zijn om meer gegevens te verzamelen dan hieronder staat beschreven, dan brengen wij je op de hoogte. 

1. Verzamelen van gegevens op basis van een overeenkomst of contract

We hebben jouw gegevens nodig om een aankoop af te handelen, een offerte op te stellen of een opdracht te bevestigen met een overeenkomst. Dit kan ook persoonlijke informatie zijn. Denk bijvoorbeeld aan: 

  • persoonsgegevens om jouw identiteit te verifiëren;
  • informatie die bijdraagt aan het uitvoeren van de opdracht;
  • gegevens om jouw aankoop af te handelen.

Wij vragen om deze gegevens om de gemaakte afspraken die vastgelegd zijn in de overeenkomst zo goed mogelijk uit te voeren. Bij beëindiging van de overeenkomst worden de gegevens verwijderd of indien nodig geanonimiseerd. Daarnaast kunnen de gegevens gebruikt worden om onze bedrijfsresultaten te monitoren. Hier hoeven wij geen apart bericht over te sturen.  

2. Verzamelen van gegevens op basis van toestemming

Wij verzamelen ook gegevens als er geen sprake is van een overeenkomst. Dat doen wij alleen als jij daar toestemming voor geeft. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer je onze website bezoekt, jouw gegevens deelt om een afspraak te maken, een vraag stelt of een formulier invult. Zodra je dit verstuurt geef je toestemming om die informatie te delen. Deze informatie wordt ook verzameld wanneer je cookies accepteert. Jouw informatie wordt alleen gebruikt voor het doel waarvoor je het hebt gedeeld. Denk aan gegevens:

  • met informatie met betrekking tot producten of diensten;
  • het delen van jouw recensie op de website;
  • die nodig zijn voor online betalingen;
  • met betrekking tot een contactverzoek;
  • die nodig zijn voor een aankoop.

3. Verzamelen van gegevens om juridische redenen

Als bedrijf zijn wij verplicht om belasting te betalen. Bij controle dienen wij bepaalde gegevens te overhandigen wanneer de Belastingdienst hierom vraagt. Deze informatie wordt gedurende zeven jaar bewaar. De gegevens worden goed beveiligd en verder niet voor andere doeleinden gebruikt. 

4. Verwijderen van inhoud op de website

Mocht je het niet eens zijn met inhoud die betrekking heeft op jou en gedeeld is op de website, dan kun je dit laten weten via info@eerstehulpbijpartyplanning.nl. Je verzoek wordt dan in behandeling genomen. Indien het verzoek na onderzoek gegrond blijkt, wordt de inhoud van de website verwijderd. 

5. Klachtafhandeling

Wanneer wij een klacht ontvangen bewaren wij alle gegevens die door de klager met ons zijn gedeeld. Die informatie wordt gebruikt om de klacht zo goed mogelijk op te lossen. Indien het noodzakelijk is om contact op te nemen met een derde, delen wij de gegeven informatie. We proberen dit te voorkomen en te beperken tot alleen de informatie die nodig is. 

Data

We zullen nooit jouw informatie delen, verkopen of uitwisselen met derden tenzij dit wettelijk verplicht is of je hier toestemming voor hebt gegeven. 

Wij maken gebruik van software programma’s waarvan het hoofdkantoor binnen de Europese Unie (EU) , maar soms ook buiten de EU is gevestigd. Alle softwareprogramma’s voldoen aan de gestelde eisen van de (EU) onder de AVG. 

Cookies

Een cookie is een klein bestand dat toestemming vraagt om op je computer geplaatst te worden. Als je instemt help je ons om inzicht te krijgen in het gedrag van onze bezoekers. Ook passen cookies zich aan aan jouw voorkeuren. De informatie wordt gebruikt om te analyseren waar onze website zich kan verbeteren, waar bezoekers vandaan komen en welke pagina’s het meest worden bezocht. Je kunt cookies accepteren of weigeren. 

Links naar andere websites

Onze website bevat links naar websites van samenwerkingspartners of andere bedrijven. Zodra je een andere website bezoekt, kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor de inhoud van deze website en de beveiliging ervan. Wij zijn daarom niet verantwoordelijk voor de bescherming en het gebruik van jouw gegevens door deze websites. Ons privacybeleid is enkel van toepassing op onze website www.eerstehulpbijpartyplanning.nl. 

Beveiliging

Wij doen ons uiterste best om de gegevens die je met ons deelt te beschermen. Dit doen wij met behulp van software programma’s, maar ook door ons kantoor fysiek te beschermen tegen ongeoorloofd gebruik van gegevens. 

Jouw gegevens beheren

Je kunt ervoor kiezen om de verzameling van jouw gegevens te beperken of te laten verwijderen. Als je eerder toestemming hebt gegeven om jouw informatie te delen maar hier nu van afziet, kun je verwijdering schriftelijk aanvragen. Stuur een e-mail naar info@eerstehulpbijpartyplanning.nl of een brief naar Eerste Hulp bij Party Planning, Slagturverstraat 35, 2645 KB Delfgauw.

Je hebt te alle tijde het recht om jouw gegevens op te vragen. We doen eerst een identiteitscheck voordat de gegevens worden gedeeld of verwijderd. Dit is essentieel om jouw gegevens te beschermen.

Alle rechten voorbehouden © 2018-2020 Eerste Hulp bij Party Planning

Delen

Zoeken

Hi, ik ben Fabienne

Hi, ik ben Fabienne

Welkom bij Eerste Hulp bij Party Planning! Ik begeleid vrouwen van passie naar party bedrijf met online cursussen en feestelijke events. Benieuwd hoe ik jou kan helpen? Neem een kijkje bij onze cursussen. Spreek je snel! xoxo

Word party leverancier

Producten

  • Masterclass: Party-proof offertes opstellen Training Masterclass: Party-proof offertes opstellen €39.00
  • Party Queen Fix
    Waardering 5.00 uit 5
    €195.00
  • Party Queen Kit
    Waardering 5.00 uit 5
    €49.00
  • Contractbundel
    Waardering 5.00 uit 5
    €149.00

Categorieën

Recente blogs

  • 3 manieren om jouw favoriete klant te bereiken

    18 mei 2022
  • Welke afspraken maak je met een klant?

    4 mei 2022
  • Hoe start je een party bedrijf vanuit huis?

    18 april 2022

Hét feestje voor je inbox

Ontvang feestelijke party planning tips en blijf op de hoogte van onze events.

Please wait...

Bedankt voor het aanmelden!

Volg ons @partyplanningacademy

“Ik krijg veel klanten als ik kortingsacties heb, maar voor de reguliere prijs boekt niemand." Dit is waarom:​​​​​​​​
​​​​​​​​
💰 Je biedt te vaak korting aan​​​​​​​​
Kortingen zijn bedoeld voor een korte periode om mensen over de streep te trekken. Eén of twee keer per jaar is meer dan genoeg. Als je regelmatig kortingsacties hebt, dan trek je koopjesjagers aan. Dat zijn geen loyale klanten.​​​​​​​​
​​​​​​​​
⏰ Je geeft klanten het gevoel dat je reguliere prijs te hoog is. Waarom zou je anders zo vaak kortingen aanbieden? De reguliere prijs voelt al snel aan als 'te duur'. Ze wachten gewoon tot je weer een kortingsactie aanbiedt.​​​​​​​​

👸🏽 Je trekt onbewust de verkeerde doelgroep aan
Het kan liggen aan de manier waarop je communiceert. Waar heeft jouw doelgroep interesse in? Wat willen ze zien? Waar lopen ze tegenaan en hoe kan jij dat voor hen kan oplossen? Pas je communicatie hierop aan.
​​​​​​​​
📸 Het beeldmateriaal is geen match met je kwaliteit
Ons werk is visueel. Goed beeldmateriaal is essentieel om in deze business boekingen te krijgen. Zorg voor heldere foto’s vanuit verschillende hoeken. Laat je volgers voelen en zien wat ze kunnen verwachten. Onduidelijke foto’s zijn minder aantrekkelijk, vooral op Instagram.

💡 Kortom: straal uit dat jij in de waarde van je diensten gelooft! Pas je prijs niet aan omdat de eerste de beste persoon vindt dat jij te duur bent. Wanneer je eenmaal weet wie er in jouw party planning straatje past, kun je gericht naar ze op zoek. Of beter nog: ze vinden jou!
​​​​​​​​
Hoe denk jij hierover?
partyplanningacademy
partyplanningacademy
•
Follow
“Ik krijg veel klanten als ik kortingsacties heb, maar voor de reguliere prijs boekt niemand." Dit is waarom:​​​​​​​​ ​​​​​​​​ 💰 Je biedt te vaak korting aan​​​​​​​​ Kortingen zijn bedoeld voor een korte periode om mensen over de streep te trekken. Eén of twee keer per jaar is meer dan genoeg. Als je regelmatig kortingsacties hebt, dan trek je koopjesjagers aan. Dat zijn geen loyale klanten.​​​​​​​​ ​​​​​​​​ ⏰ Je geeft klanten het gevoel dat je reguliere prijs te hoog is. Waarom zou je anders zo vaak kortingen aanbieden? De reguliere prijs voelt al snel aan als 'te duur'. Ze wachten gewoon tot je weer een kortingsactie aanbiedt.​​​​​​​​ 👸🏽 Je trekt onbewust de verkeerde doelgroep aan Het kan liggen aan de manier waarop je communiceert. Waar heeft jouw doelgroep interesse in? Wat willen ze zien? Waar lopen ze tegenaan en hoe kan jij dat voor hen kan oplossen? Pas je communicatie hierop aan. ​​​​​​​​ 📸 Het beeldmateriaal is geen match met je kwaliteit Ons werk is visueel. Goed beeldmateriaal is essentieel om in deze business boekingen te krijgen. Zorg voor heldere foto’s vanuit verschillende hoeken. Laat je volgers voelen en zien wat ze kunnen verwachten. Onduidelijke foto’s zijn minder aantrekkelijk, vooral op Instagram. 💡 Kortom: straal uit dat jij in de waarde van je diensten gelooft! Pas je prijs niet aan omdat de eerste de beste persoon vindt dat jij te duur bent. Wanneer je eenmaal weet wie er in jouw party planning straatje past, kun je gericht naar ze op zoek. Of beter nog: ze vinden jou! ​​​​​​​​ Hoe denk jij hierover?
1 week geleden
View on Instagram |
1/5
De party sector is een servicegerichte industrie. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het maakt je leven als #partyplanner, #cakeboss of #balloonqueen makkelijker als de gemaakte afspraken duidelijk zijn. Maar welke afspraken maak je met een klant?​​​​​​​​
​​​​​​​​
👸🏼Verantwoordelijkheden: weet waar jij wel en niet verantwoordelijk voor bent. Welke rol heb je en wat verwachten klanten van jou? Leg dit schriftelijk vast met de klant.​​​​​​​​

💸 Budget: is er een budget? Vraag of ervan afgeweken mag worden of niet. In mijn webinar ‘5 meest gemaakte financiële fouten in de party sector’ vertel ik hier meer over (elke woensdag om 20:00 uur).​​​​​​​​

⚒️Opbouw en afbouw: klanten kijken heel anders naar hun feest dan wij. Wees duidelijk over de tijd die je nodig hebt. Sommige locaties geven slechts één uur de tijd (crazy I know!).​​​​​​​​

💰 Meerprijs: naarmate de boeking dichterbij komt wil de klant misschien extra diensten afnemen. Leuk en aardig, maar daar moeten ze wel extra voor betalen. Factuur sturen, dus. A girl’s gotta get paid!​​​​​​​​

📸 Beeldmateriaal: Ons werk is visueel en dat is wat verkoopt. Je wilt jouw beeldmateriaal inzetten voor je bedrijf. Stel de klant op de hoogte. Bespreek vooraf bijvoorbeeld of er kinderen op de foto mogen of niet.​​​​​​​​

🛒 Betaalafspraken: ze maken je leven als ondernemer zoveel makkelijker. Werk met een aanbetaling om de opdracht te bevestigen. Laat ook weten wanneer het restant betaald moet zijn.​​​​​​​​

📝 Annuleren en wijzigen: het kan gebeuren dat een boeking gewijzigd of geannuleerd wordt. Maar een slimme meid is op alles voorbereid! Bepaal hoe en wanneer gewijzigd of geannuleerd mag worden. En ook welke kosten eraan verbonden zijn!​​​​​​​​
​​​​​​​​
😎Dit alles laat je opnemen in je algemene voorwaarden, die gelden voor elke klant. Wil je specifieke details van de opdracht vastleggen? Dat kan in een overeenkomst. In de shop vind je een contractbundel die hier speciaal voor is ontwikkeld door een advocaat.

Welke van deze afspraken maak jij al met je klanten?

#partyplanningacademy #ballonstylist #partystylist #kinderfeestjes #eventbackdrop #balloonsetup #balloondecorations #partyindustry #algemenevoorwaarden #cricutc
partyplanningacademy
partyplanningacademy
•
Follow
De party sector is een servicegerichte industrie. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het maakt je leven als #partyplanner, #cakeboss of #balloonqueen makkelijker als de gemaakte afspraken duidelijk zijn. Maar welke afspraken maak je met een klant?​​​​​​​​ ​​​​​​​​ 👸🏼Verantwoordelijkheden: weet waar jij wel en niet verantwoordelijk voor bent. Welke rol heb je en wat verwachten klanten van jou? Leg dit schriftelijk vast met de klant.​​​​​​​​ 💸 Budget: is er een budget? Vraag of ervan afgeweken mag worden of niet. In mijn webinar ‘5 meest gemaakte financiële fouten in de party sector’ vertel ik hier meer over (elke woensdag om 20:00 uur).​​​​​​​​ ⚒️Opbouw en afbouw: klanten kijken heel anders naar hun feest dan wij. Wees duidelijk over de tijd die je nodig hebt. Sommige locaties geven slechts één uur de tijd (crazy I know!).​​​​​​​​ 💰 Meerprijs: naarmate de boeking dichterbij komt wil de klant misschien extra diensten afnemen. Leuk en aardig, maar daar moeten ze wel extra voor betalen. Factuur sturen, dus. A girl’s gotta get paid!​​​​​​​​ 📸 Beeldmateriaal: Ons werk is visueel en dat is wat verkoopt. Je wilt jouw beeldmateriaal inzetten voor je bedrijf. Stel de klant op de hoogte. Bespreek vooraf bijvoorbeeld of er kinderen op de foto mogen of niet.​​​​​​​​ 🛒 Betaalafspraken: ze maken je leven als ondernemer zoveel makkelijker. Werk met een aanbetaling om de opdracht te bevestigen. Laat ook weten wanneer het restant betaald moet zijn.​​​​​​​​ 📝 Annuleren en wijzigen: het kan gebeuren dat een boeking gewijzigd of geannuleerd wordt. Maar een slimme meid is op alles voorbereid! Bepaal hoe en wanneer gewijzigd of geannuleerd mag worden. En ook welke kosten eraan verbonden zijn!​​​​​​​​ ​​​​​​​​ 😎Dit alles laat je opnemen in je algemene voorwaarden, die gelden voor elke klant. Wil je specifieke details van de opdracht vastleggen? Dat kan in een overeenkomst. In de shop vind je een contractbundel die hier speciaal voor is ontwikkeld door een advocaat. Welke van deze afspraken maak jij al met je klanten? #partyplanningacademy #ballonstylist #partystylist #kinderfeestjes #eventbackdrop #balloonsetup #balloondecorations #partyindustry #algemenevoorwaarden #cricutc
2 weken geleden
View on Instagram |
2/5
Whoop whoop! Vandaag zijn Djamailla, Rowena, Dominique, Adrienne, Samira, Luiza en Claudia gestart met Van Passie naar Party Planner 🥳 Wat wil jij ze meegeven over de wondere wereld van party planning? Deel jouw tip hieronder 💕
partyplanningacademy
partyplanningacademy
•
Follow
Whoop whoop! Vandaag zijn Djamailla, Rowena, Dominique, Adrienne, Samira, Luiza en Claudia gestart met Van Passie naar Party Planner 🥳 Wat wil jij ze meegeven over de wondere wereld van party planning? Deel jouw tip hieronder 💕
1 maand geleden
View on Instagram |
3/5
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! 

➡️ Swipe voor een simpele rekensom.

Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector.

Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;)

Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
partyplanningacademy
partyplanningacademy
•
Follow
Let’s talk money, honey! Of in dit geval: budgetten. Ik laat zien hoe je altijd genoeg verdient aan een opdracht. Een passie hebben is prachtig, but a girl’s gotta get paid! ➡️ Swipe voor een simpele rekensom. Houd je elke keer te weinig over en maak je geen winst? Misschien maak je een van de vijf meest gemaakte financiële fouten in de party sector. Op 15 maart staat er een webinar gepland hierover. Ik laat zien hoe je dit wel goed aanpakt, zodat je niet langer meebetaalt aan het feest van jouw klant ;) Koop je ticket via de Instagram Shop 🥳
2 maanden geleden
View on Instagram |
4/5
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Polaberry Rotterdam waar de netwerkborrel plaatsvindt op 25 maart van 18:00 - 20:30 uur. How cuteee is this place 😍 Wij zijn ook gelijk de eersten die daar een besloten event mogen houden. Ik heb met trots verteld over de geweldige community die wij hebben en alle talenten die in deze groep zitten. Ze zijn super enthousiast om ons te ontvangen! Met wie kom jij? Tag jouw #partyqueen ❤️ Tickets: https://www.ticketkantoor.nl/shop/nwb
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Polaberry Rotterdam waar de netwerkborrel plaatsvindt op 25 maart van 18:00 - 20:30 uur. How cuteee is this place 😍 Wij zijn ook gelijk de eersten die daar een besloten event mogen houden. Ik heb met trots verteld over de geweldige community die wij hebben en alle talenten die in deze groep zitten. Ze zijn super enthousiast om ons te ontvangen! Met wie kom jij? Tag jouw #partyqueen ❤️ Tickets: https://www.ticketkantoor.nl/shop/nwb
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Polaberry Rotterdam waar de netwerkborrel plaatsvindt op 25 maart van 18:00 - 20:30 uur. How cuteee is this place 😍 Wij zijn ook gelijk de eersten die daar een besloten event mogen houden. Ik heb met trots verteld over de geweldige community die wij hebben en alle talenten die in deze groep zitten. Ze zijn super enthousiast om ons te ontvangen! Met wie kom jij? Tag jouw #partyqueen ❤️ Tickets: https://www.ticketkantoor.nl/shop/nwb
partyplanningacademy
partyplanningacademy
•
Follow
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Polaberry Rotterdam waar de netwerkborrel plaatsvindt op 25 maart van 18:00 - 20:30 uur. How cuteee is this place 😍 Wij zijn ook gelijk de eersten die daar een besloten event mogen houden. Ik heb met trots verteld over de geweldige community die wij hebben en alle talenten die in deze groep zitten. Ze zijn super enthousiast om ons te ontvangen! Met wie kom jij? Tag jouw #partyqueen ❤️ Tickets: https://www.ticketkantoor.nl/shop/nwb
2 maanden geleden
View on Instagram |
5/5

2018-2021 © Eerste Hulp bij Party Planning Site Powered by Pix & Hue.

Van Passie naar Party Planner start weer op 2 mei 2022. Schrijf je nu in via de Academy! Sluiten