Sommige kansen komen maar één keer voorbij. En dit is er zo eentje. Op 4 oktober organiseer ik een business event dat nooit eerder heeft plaatsgevonden in de party wereld. En eerlijk? Er komt ook geen tweede keer. Dit is een exclusieve dag voor partypreneurs die méér uit hun bedrijf willen halen.
Maak je van jouw visie een totaalbeleving waar klanten voor terugkomen. Je leert:
Hoe je doorgroeit van solopreneur naar een team dat het ook zonder jou kan!
Ontdek de strategie voor een gevulde agenda met vaste klanten en samenwerkingen.
Leer hoe je van elke boeking een grotere verkoop maakt, zonder te pushen.
Ontdek hoe je een bedrijf opbouwt tussen de luiers, schooltassen en chaos van het moederschap.
Krijg meer overzicht en duidelijkheid over de financiële kant van ondernemen.
Laat zien dat jij de party pro bent jouw volger zoekt en zet die likes om in euro’s!
Maak van elk klantgesprek een definitieve boeking, zonder verkoperig over te komen.
Stap in de beste versie van jezelf en straal uit wie je echt bent: the freaking boss!
Nee hoor, helemaal niet! Iedereen die iets met feesten, styling, verhuur of decoratie doet (of wil doen) is welkom. Of je nu stylist, ballondecorateur, verhuurder, bloemist of gewoon een creatieve ondernemer bent met liefde voor events. The Party Business Experience is het event voor jou. Zolang je de wens hebt om te groeien in de party sector, zit je hier helemaal goed!
Ja, je bent van harte welkom! Dit event is voor jou als je serieuze plannen hebt om te groeien in de party sector. Als je twijfelt of je er al klaar voor bent, dan kan ik je zeggen: er is geen beter moment dan nu! Hoe eerder je van andermans fouten leert, hoe beter.
Je krijgt toegang tot twee masterclasses, de paneltalk, handige planningstools, een goedgevulde goodie bag én natuurlijk onbeperkt koffie, thee, fris, lunch en snacks.
Okay girl, I see you! Je houdt van dat beetje extra en dat krijg je met een VIP-ticket. Onze VIP-tickets zijn inclusief:
🎁 Een luxe goodiebag met exclusieve producten en een 1-op-1 sessie met mij (t.w.v. €99)
🎁 De beste plaatsen vooraan bij het podium
🎁 Een privé diner na afloop met Fabienne en sprekers van het event (op mijn kosten of course!)
Let op: slechts beperkt aantal VIP-tickets beschikbaar.
Het programma wordt binnenkort bekend gemaakt.
Er zijn drie plenaire sessies over mindset, social media en sales. Na de pauze zijn er twee rondes van 45 minuten met drie masterclasses waaruit je zelf kunt kiezen (o.a. Fancy Day Design, Thema Event, Wow Event Styling, Ameezing Events, Design Shop). Je volgt dus twee masterclasses naar keuze in totaal.
We sluiten af met een Panel Talk waar je alle vragen kan stellen aan de sprekers. Heb je een masterclass niet kunnen volgen, stel je vraag dan tijdens de Panel Talk.
Uiteraard is er een uitgebreide lunch (12:00 – 12:45u) en het laatste uur (16:00 – 17:00u) is er een borrel om te netwerken.
Juist dan moet je komen! We zorgen voor een fijne, open sfeer waarin je makkelijk met andere in gesprek raakt. Er zijn volop momenten om te netwerken en voor je het weet sta je met je nieuwe party besties op Instagram 😉
Ja, het Marriott hotel ligt tegenover Rotterdam Centraal. Er zijn drie parkeergarages op 1 minuut loopafstand van het hotel (Schouwburgplein is de goedkoopste, Plaza en Weena garage zijn wat duurder). Elke tram, bus en trein stopt praktisch voor de deur. Het event vindt plaats op de 23e etage met prachtig uitzicht over Rotterdam.
Dress to impress! Er is de hele dag een fotograaf en videograaf aanwezig. De kleuren van het event zijn beige, bordeauxrood, roze en een beetje goud.
De aankoop is definitief. Helaas is het niet mogelijk om je aankoopbedrag te restitueren als je verhinderd bent. Je mag wel je kaartje doorverkopen voor hetzelfde bedrag waarvoor je het hebt gekocht.