Oké, let’s be real: je hebt een oneindige lijst aan Pinterestborden vol met prachtige ideeën voor babyshowers, bruiloften en zakelijke events. Om nog niet te spreken over alle kandelaren, servetten, servies en kaarsen die je inmiddels in alle kleuren hebt. Nee, aan inspiratie (lees: online geld uitgeven) heb je geen gebrek. Maar elke keer als je met tafelstyling aan de slag gaat, voelt het alsof er iets ontbreekt. Het voelt zo…basic. Wat je wilt is een high-end tafelsetting creëren waar jouw klanten vol bewondering naar blijven kijken (en jij stiekem ook).
Eigenlijk wil je deze dingen weten:
Je wilt de lat hoog leggen voor jouw tafelstyling, maar je hebt zoveel vragen zonder antwoord. En heel eerlijk: de meeste stylisten zullen deze antwoorden niet met je delen (zelfs ChatGPT kan je weinig vertellen).
Als je écht van high-end tafelstyling je beroep wilt maken, dan is er één ding wat je hierover moet weten. Er zit een formule achter. Eentje die je keer op keer kan gebruiken voor tafelstyling van baby showers, bruiloften en zakelijke evenementen. Zodra je deze formule weet, verspil je nooit meer tijd aan details en heb je altijd genoeg items op tafel voor een luxe look.
Klinkt goed, toch? En het allermooiste: je leert het allemaal in één dag.
Tover elke tafel om tot een eyecatcher en wordt geboekt voor luxe tafelstyling op bruiloften, baby showers en zakelijke evenementen.
We starten met de formule achter een luxe aangeklede tafel en hoe je de visie van klanten in je styling verwerkt.
Leer hoe je een stylingplan maakt, tafels indekt volgens etiquette en creëer twee high-end tafelsettings.
Ontdek waar je unieke items inkoopt, gepersonaliseerde items laat maken en geld bespaart op tijdloze producten.
Do's and dont's voor werken met stoffen zoals terlenka, chiffon en linnen.
Leer wanneer je bloemen verwerkt in je concept en welke items je gebruikt als de klant geen bloemen wilt.
Ontdek hoe je snel offertes opstelt en een winstgevende prijs berekent (voor 10 of zelfs 1000 personen).
Een goed gevulde goodie bag met kleurenwaaier, meetlint, notitieboek, schaar en meer!
Krijg een compleet stappenplan voor succesvolle salesgesprekken met klanten.
Een kant-en-klaar overzicht met leveranciers, winkels en links naar toffe producten.
Stel je voor: je portfolio groeit razendsnel, omdat je geboekt wordt door droomklanten die verliefd zijn op jouw luxueuze tafelstyling. Je hebt een stellingkast vol unieke producten die je keer op keer gebruikt, waardoor je aan elke boeking meer dan genoeg verdient (in plaats van honderden euro’s uitgeeft voor elke nieuwe opdracht). Dit kan jouw realiteit zijn. Maar natuurlijk is er wel wat voor nodig.
Hi,ik ben Rachida van Deetailz Eventz en samen met Fabienne (Eerste Hulp bij Party Planning) ben ik jouw trainer tijdens de cursus. Met onze kennis en jouw creativiteit ben jij straks dé tafelstylist in jouw regio voor de allermooiste feesten.
De meeste mensen denken dat tafelstyling een kwestie is van een paar mooie items op tafel plaatsen en klaar. Dat is prima als je visite krijgt die geen waarde hecht aan details. Maar als je bekend wilt staan als high-end tafelstylist, dan moet je het anders aanpakken. Klanten willen een beleving ervaren en dat is wat jij gaat creëeren in deze cursus.
Mijn bedrijf Deetailz Eventz staat bekend om unieke designs voor grote merken als Nivea, Cosmo Styling, La Roche Posay, Friends of the Brands en heel veel meer. Met mijn uitgebreide kennis leer jij alles wat je moet weten om tafels te stylen als een pro!
De cursus is bedoeld voor (toekomstige) party stylisten die hun eigen stijl willen ontwikkelen op het gebied van tafelstyling. Je leert alle ins & outs zodat je zelfstandig en op professioneel niveau unieke designs creëert.
De cursus vindt plaats op 25 mei 2025 van 10:00 – 16:00 uur bij Deetailz Eventz in Capelle a/d IJssel. Na aankoop ontvang je het exacte adres en het programma.
Je hoeft nog geen tientallen boekingen op je naam hebben staan, maar je moet wel een goed gevoel voor styling hebben.
Nee. Je krijgt een Styling Kit met alle materialen die je nodig hebt. Je hoeft dus helemaal niets in te kopen om de cursus te volgen, wij verzorgen alle materialen. De producten zijn en blijven eigendom van Deetailz.
Er is plek voor maximaal 10 deelnemers. Zo kunnen we iedereen alle aandacht geven en is er genoeg ruimte om vragen te beantwoorden.
Kun je er niet bij zijn? Je kunt tot aan 14 dagen voorafgaand aan de cursus afmelden. Het is helaas niet mogelijk om kosteloos te annuleren in verband met alle gemaakte kosten. Je kunt er wel voor kiezen om mee te doen met de eerstvolgende editie in het najaar.
© Eerste Hulp bij Party Planning 2018 – 2025 | Privacybeleid